Spørgsmål:
Jeg er en dreng på 12 år som er lidt i tvivl om min penis er stor nok? Den er omkring 9 cm i slap og 14-16 cm i stiv? Jeg syntes at den er lille i forhold til andre på min alder hvor de fleste er omkring 15-20 cm i stiv tilstand?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Det er helt normalt at tænke over størrelsen på ens penis, men der er sjældent nogen grund til bekymring.
Pikke ser forskellige ud - og mennesker tænder på forskellige pikke i forhold til deres udseende, farve, behåring eller størrelse og tykkelse.
En penis ikke er vokset til den endelige størrelse i 12-13-årsalderen. Derfor kunne de tal du nævner lyde urealistiske, da penis ikke vil være færdigudviklet.
Med andre ord er der ingen grund til at bekymre dig om størrelsen på din penis.
Vi håber du kan bruge vores svar. Hvis du har lyst kan du læse mere om penisstørrelser på vores hjemmeside lige her: Pikstørrelse | Hvor stor er en pik? Sexlinien.dk
Har du flere spørgsmål? Så kan du altid skrive eller ringe til os på hverdage mellem kl. 15 og 19. Tlf.: 70202266.
Mange hilsner,
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år