Spørgsmål:
Hej, Nogengang kan det være lidt "ulækkert" især med glidecreme, så hvad er etenlig den bedste måde at gøre "rent" på? vand, klud og intet, håber i har nogle råd :D

Svar:
Hej med dig
Du skriver ikke, hvad der kan være ulækkert, og hvad du vil gøre rent, men vi forestiller os, at du synes, at kropsvæsker under sex/onani kan være ulækre, og det er kropsdele/sexlegetøj du vil gøre rent.
Den bedste måde at gøre kønsdele rent på er ved at bruge lunkent vand eller en fugtig klud. For andre kropsdele eller sexlegetøj kan du bruge vand og sæbe.
Vandbaseret glidecreme kan være nemmere at gøre rent og giver ikke den samme klistrende følelse som oliebaseret glidecreme.
Derudover kan du tænke på at kropsvæsker er en naturlig del af at have sex/onanere, og man kan ikke undgå at få dem lidt forskellige steder.
Vi håber, at du kunne bruge svaret. Du er altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra klokken 15 til 19.
De bedste hilsner