Spørgsmål:
Jeg var sammen med en fyr igår som jeg rigtig gerne vil ses med igen. Det var ikke min første gang dog første gang med ham. Sagen er bare at hans pik er ret stor så da vi havde sex gjorde det ret ondt især bagfra og det føltes at den slog op mod en væg i mig. Det gjorde så ondt at vi var nødt til at stoppe. Vænner skeden sig til det og kan man eventuelt føre noget andet? Det skal lige siges at jeg var meget turned on og vi brugte både glidecreme og kondom.

Svar:
Hej med dig
Han rammer højst sandsynligt din livmoderhals, og det kan gøre ondt. Der er flere muligheder, som I kan prøve af for at finde ud af, hvad der fungerer bedst for jer.  Du kan bede ham om ikke at trænge helt op. I kan også overveje at købe en buffer ring, som forhindrer hans pik i at komme for langt op. Derudover kan I prøve forskellige stillinger og tempo, som måske vil hjælpe.
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. ellers er du altid velkommen til at skrive/ringe herind igen på tlf. 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage fra kl.15-19.
Hilsen Sexlinien, xx134