Spørgsmål:
Hej, Jeg har et seksuelt problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har seksuelle forhold med en dreng som jeg kan forstå har en krummerik. Hans penis er skæv da den går meget til højre og det har gjort ondt på mig de sidste par gange vi har haft sex. Jeg vil gerne vide om der er noget man kan gøre så det ikke gør ondt, de første ti gange vi havde set havde vi ikke det problem. Men efter jeg fik sat en hormonal spiral har set gjort ondt. Håber i kam hjælpe. Venlig hilsen

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Det kan godt være at du føler dig mere øm, i de første to måneder eller lignende, fordi din krop prøver at vænne sig til spiralen. Når din krop er blevet vant til spiralen, kan det være at du ikke længere bliver øm når I har sex, ligesom de første ti gange.
Vi tænkte også på, om glidecreme med masser af lækkert forspil til dig, kunne hjælpe på ømheden. Hvis nu han bare glider nemt ind og ud pga. cremen, og du er godt udvidet og våd af forspil, så bliver du måske slet ikke øm længere. Det er et forsøg værd.
Din fyr kan også prøve at snakke med sin egen læge om, hvordan hans sexliv har det. Det kan være at han har en ekstra skæv penis, og måske kan modtage en form for lægehjælp. At snakke med lægen og spørge om råd og hjælp er jo helt gratis. Det kan han jo prøve af.
I kan læse mere om krummerik på sexlinien.dk ved at klikke hér
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109