Spørgsmål:
Jeg kunne vildt godt tænke mig at smøre mig helt ind i en kvindes udflåd og slikke det i mig men kan det være farligt??

Svar:
Hej med dig
Det er ikke farligt at slikke eller få udflåd i munden. Udflåd er en helt naturlig væske, som kroppen producerer for at holde skeden fugtig og i balance. Det er hverken giftigt eller skadeligt, så hvis I begge føler jer trygge og har det godt med det, er det helt ufarligt at eksperimentere med udflåd på den måde. Det er dog vigtigt at være opmærksom på, at hvis kvinden har en sexsygdom, kan det smitte gennem kontakt med udflåddet. Risikoen er ikke stor, men den findes, især hvis man har små sår i munden. Derfor er det altid en god idé at være testet, hvis man ikke kender hinandens smittestatus.
Med venlig hilsen
Sexlinien