Spørgsmål:
Hej sexlinjen. Jeg er en pige på 19 år, og jeg tænder på tis… Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tænder virkelig på, når en person (uanset køn) skal tisse, og ikke kan holde sig længere, og derfor tisser i bukserne. Jeg tænder ikke på når folk opføre sig som babyer, og heler ikke når de “bare tisser” det er når folk ikke kan holde sig længere. Det kan også godt være afføring, men mest tis. Hvis jeg selv skal gøre det, fortrækker jeg bleer, fordi det bare er nemmere bag efter. Jeg synes også det er fedt når andre bruger bleen, men så kan man bare ikke se, at de ikke kan holde sig længere. Og så forsvinder ideen lidt… Men ja, ihverfald… nu ved i hvad jeg tænker på. Og jeg føler mig bare så klam. Hvorfor tænder jeg på sådan noget, og hvad kan jeg gøre ved det… hjælp!!!?? Mvh den klamme pige…

Svar:
Hej med dig
Vi synes overhovedet ikke at du er klam! At tænde på noget der har med tis eller afføring at gøre er for nogle mennesker tabuiseret, men der er rigtig mange der har det ligesom dig. Mange beskriver at tænde på aktiviteter, genstande eller praksisser, der falder uden for den klassiske penetrationssex, som at have en kink eller fetich. Der er rigtig mange forskellige kinks man kan have. Vi møder mange herinde der ligesom dig har en kink der indebærer tis og afføring. Hvad man tænder på er ikke rigtig noget man selv vælger og man ved ikke hvorfor mennesker tænder på forskellige ting eller kinks, så vi kan ikke svare på hvorfor du tænder på det som du beskriver, men du skal bare vide at der er intet forkert ved det. Der er også mange fora for folk med kinks, måske du kunne opsøge sådan et på nettet så du kan se at det er meget normalt? Det er i hvert fald meget svært at holde op med at tænde på noget som man tænder på, så det vil nok være rare for dig selv at arbejde på at acceptere det.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon på 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX18