Spørgsmål:
Bare et dumt nysgerrigt spørgsmål. Kan man komme bare ved at blive slikket i numsen eller skal der berøring af klitten til? Det er jo lidt svært selv og efterprøve, tihi!

Svar:
Hej med dig.
Absolut ikke er dumt spørgsmål!
Nogle mennesker kan opleve at få orgasme ved at blive slikket i røven ja. Ligesom nogen kan opleve at få brystorgasmer, sprøjteorgasmer, orgasme i søvne eller helkropsorgasmer. Det er forskelligt, hvad vi hver især kan med vores krop, men noget kan man også træne sig op til at lære.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Bh Sexlinien, xx136.
Pige/Kvinde på _ år