Spørgsmål:
Jeg er 15 år og har hørt st man skulle kunne trækken hend Fårhus ned over pikhovedet men det kan jeg ikke hvad skal gøre

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Vi er lidt i tvivl om, hvad du helt præcist mener, men vi prøver. :)
Nogle personer oplever at have en så stram forhud, så den ikke kan trækkes tilbage over pikhovedet. Det er der ikke noget farligt i, men det kan være generende og skabe nogle problemer.
Der er forskellige måder at behandle det på. De fleste tilfælde kan behandles med en creme som gør forhuden "løsere", andre tilfælde kræver en anden form for behandling, som er et lille snit man laver i forhuden. Dette foregår naturligvis med bedøvelse, og er et forholdsvist lille og ukompliceret indgreb.
Uanset hvad, vil vi anbefale en tur til lægen, for det er dem der skal vurdere den rette behandling. Læger er helt vant til at håndtere disse situationer.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx136
Dreng/Mand på _ år