Spørgsmål:
Er det et problem hvis man ikke har mistet sit mødom som 18 årig, og hvordan bliver man bedre til at få en kæreste eller snakke med piger hvis man bor langt uden for byen og har ingenting der?

Svar:
Hej med dig og tak for spørgsmålet
Det er på ingen måde et problem ikke at have mistet sin mødom når man er 18. Det er rigtig forskelligt hvornår man føler sig klar eller lige har haft muligheden for at have sex for første gang og der er mange der ikke har haft sex når de er 18. Så det er på ingen måde et problem.
Med hensyn til hvordan man bedre kan finde en kæreste, kan man ikke med garanti få en kæreste, men man kan gøre nogle ting for at møde nogle nye mennesker og måske en der senere kan blive ens kæreste. Du siger at du bor udenbys og "har ingenting" hvilket vi tolker som byliv med de muligheder der følger med der. Alligevel kan du måske holde øje med om der er noget sport eller en anden aktivitet du kunne melde dig til, så du kunne møde nogle flere mennesker (og fordi aktiviteten i sig selv er sjov). Du kan også prøve datingapps hvis du føler dig tilpas med det. Det handler i bund og grund mest af alt bare om at komme ud og være sammen med andre
Vi håber at svaret hjalp. Hvis du har andre spørgsmål er du meget velkommen til at skriver herind på chatten eller ringe til os på tlf. 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Venlig hilsen, Sexlinien XX18