Spørgsmål:
Jeg synes jeg har rigtig meget følelse i mine bryster og vil gerne have dem aktiveret under sex. Nu ved jeg ikke om man kan opdele drenge i "ass men" "titt men", det går de jo og joker hinanden med. Hvis det er sådan så har altså mødt flest "ass men" som har mere fokus og på min rumpe end på mine bryster. Det er jo også fint nok men jeg savner at få mine bryster stimuleret så jeg gør det normalt selv under sex, altså ælter dem. Jeg dur ikke til at snakke om sex mens jeg gør det, jeg føler det er så akavet, så jeg gør det altså bare selv. Der er ingen drenge der har sagt noget til det, men kan man godt være bekendt at tage på sig selv under sex eller kan de føle man bare er for meget og at man disser dem? Du vil jo sige jeg bare kan snakke med drengene om det men jeg kan altså ikke få mig selv til at snakke når jeg har sex, ordene vil bare ikke ud. Håber du forstår mig.

Svar:
Hej med dig og tusind tak for dit spørgsmål!
Vi synes, det er rigtig godt, at du kan mærke, hvad der er rart, og hvad du har lyst til - det skal du bare holde fast i. Det er helt i orden at stimulere sig selv under sex, det tror vi bare, de fleste drenge vil synes er dejligt.
Det er også helt i orden, at du synes, det er svært at snakke under sex, sådan er der mange, der har det. Hvis man ikke er tryg ved det, skal man ikke gøre det, før det føles rart.
Du kan jo evt prøve at vise dine sexpartnere, at du synes, det er rart, at de rører ved dine bryster ved at føre deres hånd op til dine bryster, når i har sex. Mon ikke, de bare synes, det er frækt, at du viser, hvad du godt kan lide. Også selvom de er "ass men".
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål.
De bedste hilsener Sexlinien