Spørgsmål:
hej sexlinjen Mig og min kæreste er lige begyndt på sex med hinanden. Jeg synes han er mega skøn men han har svært ved at holde sin pik stiv. Når vi kæler er den stiv men når vi er igang falder den ret hurtigt og jeg kan slet ikke mærke ham og det ender med at jeg faktisk fake stønner nogle gange. Hvad gør man og hvad kan det skyldes at han ikke kan holde sin pik oppe

Svar:
Hej med dig
I er lige begyndt at have sex med hinanden, og din kærestes rejsning falder ret hurtigt. Den problematik er der mange andre par, som oplever. Det kan være, at din kæreste bliver nervøs for at skulle præstere over for dig. Det kan være, han tror, at du har nogle bestemte forventninger, som han skal leve op til, og det gør ham nervøs. Det kan også skyldes stor forelskelse. Oftest når mænd ikke kan holde rejsningen, skyldes nervøsitet og bekymringer om ikke at gøre det ”godt nok”.
Ud fra din beskrivelse er der intet fysisk galt med ham, men det lyder som, at det sker af psykiske årsager. For mange hjælper det at tage fokusset væk fra at have penis i skede sex, og tænke på alt andet som I kan gøre i stedet for det. I kan kysse, kramme, have oralsex, have fingersex og meget andet. Målet skal være lyst og nydelse sammen og ikke nødvendigvis penis i skede sex. Det vil være en meget god idé at snakke med din kæreste, om hvad han føler, og hvordan han har det med jeres sexliv. Måske finder du ud af, at han har nogle bekymringer ift. præstation og forventninger til sig selv, som slet ikke er nødvendige.
De bedste hilsner Sexlinien