Spørgsmål:
Jeg er med min mor på ferie i Island da vi kom her så jeg en forretning med islandske sweatre jeg kunne mærke jeg tændte på dem jeg har købt 2 islandske sweatre i oversize Er begyndt at onanere i dem Har aldrig haft den lyst før En pige på hotellet har den samme sweatre som mig tænder på at hun har den på føler at det er unormalt Er det det

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Det er meget forskelligt hvad vi tænder på. Der er mange forskellige grunde til, at noget tænder os mere end andet. Det kan være, at måden ulden føles på din hud, tænder dig. Det kan også være duften af ulden som tænder dig. Eller at du tænder på, hvordan du ser ud, når du har sweatrene på. Det kan også være, at sweatrene tænder dig, fordi du synes, at pigen på hotellet er spændende.
Man kan også opleve, at man er særligt åben for nye oplevelser og indtryk når man er på ferie, som kan give lyst til at prøve nye ting af inden for onani og sex.
Man kan bruge ordet fetich om dét, at man tænder på bestemte ting. En fetich kan være mange forskellige ting - også en uldtrøje. Mange mennesker har en fetich, altså en særlig ting, situation eller tanke, som de tænder meget på. Det er almindeligt at have en fetich.
Man kan godt have en fetich som mange andre ikke har. Det gør ikke, at ens en fetich er forkert eller unormal. Det er almindeligt, at forskellige mennesker tænder på forskellige ting. Vi håber at du kan nyde dine nye sweatre og den lyst, de giver dig.
Vi håber at dette er svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os igen på chat eller telefon alle hverdage fra 15.00 – 19.00 på nummeret 70 20 22 66. Forsat god ferie.
Med venlig hilsen
Sexlinien