Spørgsmål:
For to-tre måneder siden, begyndte jeg at chatte sammen med en dreng på 12 år. Da vi havde chattet i noget tid, foreslog han at videochatte. Så det gjorde vi, da kunne jeg se at det virkelig er en 12 årige dreng jeg har chattet sammen med. Efter nogle uger foreslog han at vi kunne tage vores tøj af. Men jeg var lidt imod det, så han foreslog at hvis han tager sit tøj af først, ville jeg så følge efter. Det sagde jeg så ja til. Så han tog alt sit tøj af og stod der med en rigtig stor pik. Det er så den eneste stiv pik jeg har set, der ikke var i en pornofilm eller et blad. Så han spurgte om jeg har lyst til at tage mit tøj af. Jeg tænkte at når nu han er så modig og står der med stiv pik, så tør jeg også vise ham min nøgne krop. Så jeg tog så også alt mit tøj af. Sådan stod vi så et godt stykke tid og bare nød synet af hinanden. Så spurgte han mig om det er iorden at han onanererde til mig. Jeg nikkede, så begyndte han og sagde at jeg også måtte onanerer til ham. Da vi havde fået vores orgasmer satte vi os og snakkede om hvordan det havde været for hver af os. Så vi besluttede at hver gang vi chatter sammen, så har vi ikke noget tøj på. Næste gang vi havde aftalt at chatte havde jeg overholdt vores aftale, og var utroligt bekymret for om han ikke havde. Eller om han havde en med. Men han var alene, nøgen med stiv pik og stod og viste mig det hele. Vi snakkede lidt sammen før vi begyndte at lege med os selv igen. Sådan forsatte det i flere uger. I de uger sov jeg tit nøgen og onanererde og forestillede at jeg bollede med ham, inden jeg faldt i søvn. Jeg ved ikke om det er kærlighed eller bare kun seksuelle lyster. Men her for et par dage siden, hvor vi var igang med at onaner, blev hans dør pludselig åbnet og hans mor kom ind til ham. Jeg nåede lige at smide min top over kameraet så hun ikke kunne se mig. Men han vendte sig om mod hende, med ryggen til mig. Jeg troede at hun ville råbe eller i det mindste sige noget. Men hun stod bare der og kiggede på ham. Så begyndte hun at samle snavsetøj sammen. Da så jeg at han havde en dildo i røven. Så jeg forstod hvorfor han havde fronten imod sin mor. Da hun skulle til at tage tøjet som han lige havde smidt inden han chattede med mig, sagde hun. Det er en pæn stor stiv penis du har. Men hvorfor viser du den til mig. Han trak bare på skulderne. Så hun forsatte med at samle tøjet. Da hun var færdig, blev hun irriteret, og sagde. Hvis du tror at jeg har tænkt mig at tilfredsstille dig. Så tro om igen knægt. Så hun skyndte sig ud igen. Han vendte sig mod mig igen og begyndte at grine da jeg fjernede toppen så han igen kunne se mig. Jeg nævnte hvorfor han havde en dildo. Hvor han sagde at det er hans mors. Så hun ville nok ikke være særlig tilfreds med at han bruger den af og til. Så efter en go del tid hvor vi snakkede sammen, forsatte vi med at onaner. Men jeg er bekymret over at han syntes at det er sjovt at hans mor ser ham nøgen med en stiv pik. Og at han som 12 år bruger hans mors dildo. Jeg har ikke tænkt mig at holde op med at chatte og onaner sammen med ham, for jeg holder virkelig meget af ham. Jeg har bare brug for nogle råd angående ham og hans mor.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Umiddelbart virker det for os til der er lidt flere lag til dit dilemma.
1. Du har mødt en sød dreng online, som du godt kan lide at chatte med
2. Du er igang med at udforske dine egne seksuelle lyster med den her dreng på online chat og kamera
3. Du er nu blevet forvirret over drengens forhold til hans mor
Først og fremmest lyder det jo rigtig skønt, at du har mødt en sød fyr, som du godt kan lide at chatte og snakke med online. Det kan være super rart at møde en, man bare føler, man klinger med og viber godt med, selv hvis det er over nettet. Vi er jo glade for at høre, at I også chatter med kamera, så du - som du selv har skrevet - har fået bekræftet, at det er en 12 årige dreng, du chatter med.
For det andet kan den relation være rigtig fin til at prøve at udforske nogle af de seksuelle lyster, som nogen på din alder så småt vil begynde at mærke. Det er meget normalt, at man i din alder begynder at opleve seksuel opstemmelse og seksuelle lyster. Så når han er en du snakker godt med og føler dig tryg ved, er det jo dejligt, I også kan udforske de lyster sammen. Det vigtigste er bare, at I er åbne og snakker om jeres egne tanker, følelser og grænser, så der ikke er nogen der føler, de bliver presset til at gøre eller sige noget, som de ikke har lyst til.
I forhold til den tredje del af dit dilemma, er det lidt svært ud fra din beskrivelse at tyde helt præcis, hvad det er, du er bekymret for. Er du bekymret for, at hans mor så dig nøgen på kameraet? Er du bange for, hans mor nu siger, I ikke må chatte sammen længere? Er du bange for, han har en underlig relation til hans mor, siden hun ikke kommenterede på, han var nøgen?
Uanset hvilket af de ovenstående spørgsmål/dilemmaer du ligger inde med, kan det være svært for os at give dig et helt klart svar. Som du selv skriver kastede du en trøje over kameraet, så umiddelbart kan man håbe på, at hans mor ikke nåede at se dig nøgen. Hvis du er bekymret for, at hun ikke vil have han chatter med dig længere, så tænker vi det handler om, at du næste gang spørger ham om, om hans mor har sagt noget til det siden. Måske er hans mor også bare glad for, at han har fundet en pige, som han føler sig tryg ved og kan udforske sig selv og sin seksualitet med..?
Hvis du er bange for hans relation til hans mor, så handler det måske igen om at spørge ham ind til det. Spørge, hvorfor hans mor ikke synes, det var underligt at se ham nøgen igang med at onanere, måske? Et svar kunne være, at man som mor godt er klar over, at ens børn i pubertetsalderen vil begynde at få seksuelle lyster. Og hvis man som forældre udskammer og råber af sine børn for at udforske de lyster, kan det gøre, at børnene begynder at skamme sig og skjule det fra deres forældre. Det kan jo være at ham og hans mor har et tæt forhold, hvor de snakker om dating, piger og seksuelle lyster, så det ikke fremkommer dem underligt. Desuden har hun som hans mor jo set på hans nøgne krop siden han var baby, så for hende er det nok ikke så underligt at se den igen, selvom han er blevet ældre.
Uanset vil vores umiddelbare råd være, at du tager en snak med ham. Hvis du er lidt nysgerrig på hans forhold til hans mor, vil den bedste måde at få svar på være, at snakke med ham om det. Så kan han hjælpe til at afklare lidt i forhold til dét du så. Det vigtigste er, at spørge på en sød, rolig og ikke snagende og pressende måde, da det ellers måske kan føles lidt overvældende for ham.
Vi håber du kan bruge vores svar. Hvis du har flere spørgsmål eller er interesseret i at snakke mere om præcis, hvordan du skal snakke med ham om det er du velkommen til at ringe (70202266) eller skrive ind på vores chat i hverdage fra 15-19.
Mvh, Sexlinien