Spørgsmål:
Min kæreste er rigtig sød og hensynsfuld og han er virkelig flink til at slikke mig når vi er sammen. Men han går altid uden om røven og det er jeg lidt ked af. Jeg har prøvet er par gange at gøre det mere indlysende og gnide op af ham .Er det fordi drenge tænker det bare har noget måske er klamt? Kan jeg være bekendt at bede ham om det eller vil han tænke jeg er klam? Jeg vil jo ikke gå over hans grænser men vil på den anden side så gerne. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

Svar:
Hej der og tusinde tak for dit spørgsmål.
Du kan 100% være bekendt at spørge ham. Den bedste måde du kan finde ud af hvad han syntes om det, og den bedste måde han kan finde ud af du gerne vil prøve, det er ved at i taler om det. Du kan helt fint spørge ham "Jeg kan godt lide at blive slikket i røven, er det noget du er okay med at gøre ved mig?". Det kan være at han selv er bange for at overskride dine grænser og bare ikke har fået dine hints ellers så kan det være at han er bekymret om nogle af omstændighederne.
At blive slikket og rørt ved røven kan føles virkelig rart, men for mange er deres genrelle synspunkt på røven, at det kun har noget med afføring at gøre. Hvis han f.eks. er bekymret om det af en frygt for afføring, så kan du tilbyde at vaske røven, bruge en slikkelap eller påføre en glidecreme med smag inden. Oftes er det frygten ved at gøre det som fylder mest, hvorimod når man har erfaringen kan man være mere komfortable med det, men det er en frygt og bekymring som du også skal respektere. Så hvis din kæreste ikke har lyst kan du altid spørge indtil hvorfor de ikke har lyst og så kan i potentielt finde en ud af løsning til han bekymring sammen, som ved de tidligere eksempler, men hvis din kæreste ikke føler sig klar på at prøve det, så er det også vigtigt at du respektere de grænser og giver ham lidt tid til at tænke over det.
Håber det hjælper, mvh Sexlinien.
Og skulle der være andet så kan du altid skrive til os igen inde på brevkassen, vores chat eller ringe på 70 20 22 66.