Spørgsmål:
Jeg har brug for hjælp jeg onararer op til 4-5 gange om dagen, jeg har 2 børn og en kæreste og kan ikke flade i søvn kun hvis jeg onarraer hvad skal jeg gør og hvad hjælper

Svar:
Hej.
Vi bliver nysgerrige på, om der er en grund til, at du ikke vil onanere mere inden du falder i søvn? At onanere inden man skal sove er noget mange gør - og det kan netop hjælpe med at få én til at slappe mere af inden man skal sove.
Har du desuden prøvet andre ting, der kan afhjælpe på samme måde som onani? Det kan f.eks. være sex med din kæreste, tage et varmt bad, høre noget rolig musik, læse en bog, massage, eller at ligge på en akupunkturmåtte. Det kan være måder, kroppen også kan falde til ro på inden man skal sove.
Hvis du har lyst til en uddybende samtale om din situation er du altid velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage mellem kl.15-19.
Hilsen Sexlinien
Dreng/Mand på _ år