Spørgsmål:
Jeg har prøvet noget ret træls her på det sidste. Jeg er lige blevet student og vi har jo fester faktisk hver dag. Under eller efter en fest kan det jo godt ske at man er sammen med en af pigerne. Her har jeg så oplevet to gange inden for de sidste dage at min rejsning er faldet under samlejet. Faktisk to gange begge gange. Så måtte jeg jo trække mig ud og række hånden ned og lave onanibevægelser for at få den op igen så jeg kunne fortsætte med at bolle pigen. Pigerne er jo også blevet forvirret af det og troede måske det var dem der var noget galt med eller havde gjort noget forkert og jeg måtte så mumle noget om at det jo ikke var deres skyld. Men det var monsterpinligt og jeg tænker på om varmen kan få pikken til at falde? Det har jo været megahot de seneste dage. Og det er ikke fordi jeg har drukket for meget. Self har jeg drukket men jeg vil ikke drikke mig pattestiv for så kan jeg ikke holde til det hårde program med fester hver dag. Det har et par af mine kammerater ialtfald fundet ud af! Men ved i om det kan være varmen? Kan man gøre noget for at det ikke sker for det går sygt meget ud over min stolthed når jeg blir slap midt i det hele.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
Du skriver, at du to gange har oplevet at din rejsing er faldet under samleje ved to forskellige episoder. Ud fra hvad for fortæller, lyder det ikke som, at der er nogen grund til bekymring. Din krop er måske bare træt efter et hårdt program med fester, alkohol og som du også siger, sommervarmen. Selvom du ikke har drukket dig meget stiv, kan det stadig ske, at det påvirker din rejsningsevne. Når kroppen er træt og overbelastet, kan den reagere ved, at du ikke kan få rejsning, selvom du meget gerne vil det.
At man mister rejsningen under samleje sker for alle drenge og mænd på et eller andet tidspunkt i deres liv. Det er meget mere almindeligt end mange drenge tror, og de fleste piger har også prøvet at være sammen med en som har det svært ved at få rejsning. Som du selv skriver, er det ikke pga. at pigerne har gjort noget forkert, men nogle gange er det blot sådan. Du kan evt. prøve at fortælle pigen, at det er noget som nogle gange sker, og derfra kan I måske fortsætte med at kysse, kramme og lave andre dejlige ting indtil du føler dig klar igen.
Alt i alt selvom det kan følespinligt eller svært, er det ikke ualmindeligt at drenge mister rejsning under samleje. Nogle gange kan det endda være en fordel at sætte ord på det selv, da det kan skabe mere tydelighed og tryghed hos jer begge.
Husk at du også altid er velkommen til at skrive til os på chat eller ringe på 70 20 22 66 for at få yderligere rådgivning eller andre spørgsmål - også hvis du vil tale, om hvordan du kan starte en god samtale med den pige, du er sammen med, når du mister din rejsning. Vi har åbent alle hverdage mellem kl. 15 og kl. 19.
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx134