Spørgsmål:
Jeg synes nogen gange jeg har svært ved at blive våd nok så kunne faktisk godt tænke mig sådan noget fugtighedscreme eller noget. Men tør ikke spørge i Matas. Kan man selv finde det på hylden og hvad hedder det mere præcist? Hvis jeg engang får lyst til at få den i nummi er det så den samme creme jeg skal bruge eller skal jeg have en anden når det er bagtil? På forhånd tak for jeres svar.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Det du prøver på at finde lyder præcist, som hvad der almindeligvist bliver kaldt "glidecreme". Glidecreme kan godt findes på hylden i Matas og i de fleste apoteker, men kan også findes i nogle dagligvarebutikker. Ellers så er det helt fint at spørge, da personalet nok skal være søde ved dig. Det er utrolig almindeligt og også en rigtig god ide at have adgang til glidecreme, hvis man gerne vil have sex, så det er ikke noget man skal føle sig flov over.
Glidecreme kan komme i flere varianter. Den mest hyppige (og den vi nok ville anbefale) er den vandbaserede. Man kan ellers også få dem baseret på olie og latex, men der skal man være opmærksom på, at det kan opløse gummi/latex på sexlegetøj eller kondomer og eventuelle allergier. Ellers kan glidecreme bruges alle steder på kroppen. De vandbaserede tørrer ind lidt hurtigere men er også nemmere at rengøre.
Håber det hjalp med at besvare dit spørgsmål :)
Hvis der er noget ved besvarelsen du gerne vil have uddybet, eller hvis du har nogle andre spørgsmål, så skal du altid bare skrive herind igen. Du kan også kontakte os på vores chat eller tlf på 70202266.