Spørgsmål:
Hej. Jeg er 15 år og snakker med en pige fra min overgang. Jeg synes virkelig hun er sød og hver gang vi er sammen, så står vi op ad hindanden eller ligger sammen. Det der så bare er så træls det er at tissetrolden han vågner og bliver stiv. At den bliver stiv er sådan set fin nok for mig, men at jeg Præ-ejakuler og gør mine underbukser helt våde. Vi har aldrig gjort noget sammen. Ingen kys ingenting og det er så træls for en dag når jeg så skal i sengen med enten hende eller en anden pige og så inden vi har lavet noget så er mine underbukser allerede helt våde. Det irriterer mig helt vildt, så jeg ville høre om man kan gøre noge

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Det lyder som en stressende situation du er i og jeg kan godt forstå hvis du er nervøs omkring at hun skulle opdage det. Når man er i den alder ser er kroppen lidt overaktiv med produktionen af præ-sæd, så der bliver lavet mere af det end hvad der vil senere og det at være nervøs (da de nervøse nerver funger meget som de sexuelt stimulerende nerver) kan gøre så der bliver dannet mere præ-sæd, så i takt med at du bliver mindre nervøs vil det nok blive bedre. Så generelt vil det nok blive bedre med alderen og når du bliver mindre nervøs.
Ellers når det kommer til at håndtere det i selve situationen, så kan det bedste måske være at italesætte det. Hvis I er i en seksuel situation og du er bekymret for hvad hun vil tro, så kunne du jo sige "Kæft du gør mig liderlig, du får mig til at lave helt vildt meget præsæd". Det er måske bedst at komme på forkant, så hun ved hvad det er og med den her formulering, kan hun måske se det som værende smirrende da det er hende som skaber reaktionen i dig. Det er på samme måde måske, som hvis du hørte at du gjorde hende meget våd, det kunne også ses som værende smigrerende da de reagerer på dig.
Håber det hjælper, ellers skal du altid være fri til at skrive ind igen her eller på vores chat, eller ringe ind på 70202266.
Mvh Sexlinien