Spørgsmål:
Når jeg har sex får jeg en tissetrang, også selvom jeg har tisset inden, og det lugter at tis. Det er pisse akavet når man har sex med sin partner…

Svar:
Hej med dig
Vi kan godt forstå at det er irriterende at få tissetrang under sex, når man helst vil undgå det.
Ud fra dit spørgsmål har vi lidt svært ved at afkode om du tisser under sex eller at du kun oplever en lugt af tis under sex. Hvis du oplever at tisse under sex, er det eventuelt noget du kan opsøge din læge om og ellers drikke godt med vand så tisset ikke lugter så kraftigt.
Vi vil rigtig gerne rådgive dig omkring dette, men har brug for lidt flere informationer. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon på 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX18