Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 19 for nogle uger siden var jeg med min veninde henne for at se det croquis hold hun står for Modellen kom ikke så min veninde spurgte om jeg ikke kunne stå Jeg var ikke meget for at stå nøgen over for andre Men jeg gjorde det stod nøgen var virkelig flov hvorfor Er det sådan at være flov over det Ved ikke om jeg tør igen hun vil gerne jeg gør det igen

Svar:
Hej og tak for din besked! :)
Hvis du blev flov, og det ikke gav dig nogle positive følelser at stå model, så er det højst sandsynligt ikke noget for dig. Det er jo i lang tid man står nøgen, mens alle betragter en, så måske er det bedst at fortælle din veninde, at det ikke lige er noget for dig, og at de må finde en anden model. Du må altid sige nej, også selvom at din veninde mangler en model. Det kan nemlig også slide på tilliden mellem jer, hvis du føler dig presset til det. For mange kan det nemlig godt være grænseoverskridende at stå nøgen foran andre, og især også hvis det er helt uforberedt, og det at du føler flov, er måske et tegn på at det ikke er noget for dig, hvilket altså er helt okay!
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores nummer er: 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien