Spørgsmål:
Jeg har datet en fyr over den sidste par måneder nu Han går meget op at jeg har pæne og rene fødder til når han kommer hjem. Nogle er jeg træt efter at have arbejdet, så kan han godt blive lidt muggen. Han vil gerne have vi laver frække ting sammen og ville massere og slikke mine tæer. Hvad skal jeg gør? Er der nogle teknikker eller øvelser jeg kan lave for at gøre ham glad? Han bliver helt vild når han får lov at slikke mine tæer og gøre sig meget umage. Så derfor vil jeg gerne høre det godt for ham. Vi har prøvet at give hinanden en fræk massage hvor vi er nøgne sammen og gnider tæt op af hinanden og masserer baby olie på hinanden. Så jeg håber I kan hjælpe.

Svar:
Hej med dig!
Tak for dit spørgsmål. Det korte svar er: du gør hvad du selv og ham fyren har lyst til. Har du overvejet at spørge ham om, hvad han godt kan lide, eller hvad han har lyst til, at du gør? Når du først har fået en ide om, hvad han kan lide, eller at I måske begynder at udforske det lidt sammen – så kan du mærke efter, hvad du selv har det godt med. Vi forstår godt dit ønske om at gøre ham glad, men husk at du ikke behøver at gøre noget, blot fordi han gerne vil have det. Det er lige så meget dig, som skal mærke efter, hvad du gerne vil have, at der skal ske, når i er intime sammen. Der er ikke noget farligt eller forkert, I det som du beskriver, at I laver. Dog studser vi over din sætning om, at han bliver muggen, hvis du er træt efter job og ikke vil lave noget frækt. Det er nemlig helt okay, at man ikke lige har lyst.
Du er velkommen til at skriver herind igen, hvis du har flere spørgsmål.
Med venlig hilsen
Sexlinien, XX131