Spørgsmål:
Jeg er en 14 årig dreng og havde lige været oppe og træne og var mega liderlig after så jeg gik ud på en af toileterne for at onanere. og så da jeg kom gjorder jeg det på et papir som jeg så smed i skraldespanden efter og er sikker på at ingen hørte eller overhovedet så mig gå ind på toilettet. men hvad vil der ske hvis nogen fandt det papir med mit sperm på?

Svar:
Hej med dig, og tak for dit spørgsmål!
Du skriver, at du er bange for, at nogen skal finde dit papir med sperm på. Det er lidt uklart, hvad du er bange for, der skal ske. Men hvis nogen skulle kigge ned i skraldespanden og se dit papir, så tænker de formentlig ikke videre over det. Det er slet ikke sikkert, at nogen skulle kunne vide, at det er sperm. Du kan jo tænke tilbage på, om du egentlig lagde mærke til alle de andre ting, der lå nede i skraldespanden, da du smed dit skrald ud? Selv hvis nogen skulle være meget nysgerrig og tænke over om det mon var et papir med sperm på, så ved de jo heller ikke, at det var dit.
Det kan også være, at du er bange for, at nogle skulle ønske, at bruge dit sperm til at gøre sig gravide eller lignende? Det er en ting, som nogle drenge/mænd godt kan være bekymrede for, men heldigvis noget, som sker ekstremt sjældent. Desuden kan sædceller somregel kun leve et par timer udenfor kroppen. Langt de fleste, der gerne vil være gravide og ikke har en partner med sæd, har andre muligheder til at blive gravide. I Danmark kan staten hjælpe én med at få en sæddonor, som er en person, der selv vælger at donore sin sæd til andre.
Hvis de her bekymringer fylder meget for dig, så kan du måske onanere derhjemme eller andre steder, hvor der ikke er andre mennesker i fremtiden.
Vi håber, at du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive herind igen på chatten eller telefon (70 20 22 66) på hverdage mellem 15-19.
De bedste hilsner,
Sexlinien XX11
Dreng/Mand på _ år