Spørgsmål:
Jeg ser af og til lidt porno fordi jeg synes det er ret spændende. Men jeg ved jo aldrig helt hvad der kun sker i i pornofilm og hvad der måske også kan ske i virkeligheden. Fx har jeg set face sitting, altså at man sidder på en drengs eller piges hoved mens man får det gjort. Det ser ret spændende ud og noget jeg måske ku tænke mig at prøve, men ved ikke om det kun er noget de bruger i pornofilm? Jeg har spurgt mine veninder, ingen af dem har prøvet det eller kender nogen der har prøvet det.

Svar:
Hej, og tak for dit spørgsmål
Det er dejligt at høre, at du ved, der kan være forskel på porno og virkelighed. Det er nemlig skuespil, og ofte er det meget opsat og kan være ekstreme versioner, af hvad sex ofte i virkeligheden er.
Vi er ikke helt sikre på, hvad du mener med "mens man får det gjort", altså hvad "det" er. Men face sitting er noget, man godt kan gøre i virkeligheden. Det kræver selvfølgelig at begge parter har lyst til det, og at man sikrer sig, at begge er indforstået med, at det er det, som skal ske, og at man taler om det og tjekker ind med hinanden før, under og efter (ligesom med alle andre former for sex). I så fald, er det bare at slå sig løs.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx139