Spørgsmål:
Jeg er 44 år har en pige på 20 år som lejer et værelse Hun begyndte med at blive dominerende over for mig jeg ved ikke hva der skete jeg kunne godt li det hun begyndte med at bestemme hva tøj jeg skal ha på jeg accepterer det hun lagde det frem og jeg tog det på men nu har hun taget over med at nu giver hun det mig på Hun bestemmer det hele nu hun giver mig også bad og barber mine kønsdele bestemmer hva vi skal have og spise selv når jeg skal onaner kommer hun og gør det på mig Ved ikke hvorfor jeg har det sådan jeg kunne aldrig finde på at onaner uden at spørge hende for hun vil gøre det på mig Når jeg tænker over det er det jo nedværdigende for mig at hun gør de ting Er det ok jeg forsætter med det

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
Hvad der foregår under samtykke mellem to voksne mennesker, har vi ikke nogen særlige holdninger til. Så først skal du stille dig selv og hende det spørgsmål – er det noget du gerne vil, og er det noget hun gerne vil? Det er en god ide at sætte ord på det over for hinanden. Hvis en af jer ikke ønsker denne form for relation, er det selvsagt ikke noget, man bør fortsætte med.
I de relationer, hvor man eksperimenterer med magtforhold, dominans og lignende ville vi desuden anbefale, at man tager en snak omkring, hvilke ønsker, lyster, forbehold og grænser man hver i sær har. Derudover at man aftaler, hvornår og hvordan man bryder ”legen”, hvis ens grænse bliver overskredet.
Vi håber at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive til os på chat eller ringe til os på 70 20 22 81 alle hverdage mellem 15 og 19.
Bh.
Sexlinien, XX35