Spørgsmål:
Jeg har en supersød kæreste som jeg er meget glad for. Hun er 15. Jeg må også gerne give hende finger. Ja tit beder hun selv om det. Men det skal altid foregå nede i bukserne, altså enten knappet op eller også sådan nogen med elastik så man nemt kan få hånden ned. Hun har fået finger rigtig mange gange, i starten førte hun min hånd men nu kan jeg selv. Jeg må også gerne gå ned bagtil og den vej op eller fingerere ved numsehullet. Men altid kun nede i bukserne, så jeg har ingenting set endnu som i NUL Jeg er syg for at se hendes skede og hendes røv og har da også spurt et par gange men hun trækker bare på skuldrene og siger, nu må vi se. Jeg respektere jo hendes grænser men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor lang tid , uger, måneder, år, der skal gå før jeg må se hendes private dele. Hun må jo gerne se min. Kan i hjælpe mig? Kan jeg sige et eller andet der hjælper?

Svar:
Hej med dig, og tusinde tak for dit spørgsmål!
Dejligt at du har en supersød kæreste, og at I sammen er gået i gang med at udforske hinanden. Det er meget naturligt at du har lyst til at se din kæreste nøgen og lære hendes krop endnu bedre at kende, men desværre er du nok nødt til at væbne dig med tålmodighed. Hun kan måske have flere grunde til hvorfor hun endnu ikke har lyst til at være helt nøgen foran dig. Hun er måske genert, bange for at blive dømt, eller også synes hun bare ikke hun er klar til det endnu. Du kan jo godt prøve at spørge om der er en grund til at hun ikke har lyst til at du skal se hendes intime dele. På en forsigtig måde, hvor du forklarer at du 100 % respektere hendes valg, men at du synes hun er så lækker og dejlig at du virkelig længes efter at se endnu mere af hende, men at du naturligvis vil vente så længe hun har behov for det (hvis du vil det, men det er kun dig der kan tage stilling til det, så hun ikke føler sig presset på nogen måde)
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, eller i hvert fald fik lidt at tænke over, men du er altid meget velkommen til at kontakte os igen!  Du kan også chatte eller ringe til en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores nummer er 70 20 22 66
Bedste hilsener Sexlinien