Spørgsmål:
Jeg har altid synes mit hoved på min penis har været følsomt når jeg røre ved den, af den grund har min metode været at trække forhuden tilbage, puttrt mils sæbe på hoved og brugte forhuden til at skrubbe ved at onanere uden at finnish self. Kan man godt det, eller skal jeg tace til lægen omkring ved sensivitet på hoved altså den er meget sensitiv, prikker eller strejfer jeg den med tører/ikke vådde hænder kan det godt gøre lidt ondt

Svar:
Hej, tak for din henvendelse.
Det er forskelligt hvor følsom man er på sit penishoved. Det er et sted på kroppen hvor der er mange nerveender. nerveenderne gør det enten meget dejligt at blive rørt der, når man har lyst til at blive rørt, eller meget ubehageligt at blive rørt der, når man ikke har lyst til at blive rørt.
Du kan øve dig i at tåle mere berøring på dit penishoved, ved at røre lidt ved det hver dag, og så øge hyppigheden og trykket mod penishovedet med tiden. Du kan kontakte din læge, som kan udskrive noget bedøvende creme. Der er ikke noget bekymrede ved den sensitivitet du beskriver, og du behøver ikke kontakte lægen, hvis du ikke føler behov for det.
Vi håber at det var svar på dit spørgsmål. Du er velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15.00 – 19.00.
Med venlig hilsen
Sexlinjen