Spørgsmål:
Jeg ved godt det er rimelig forkert … men jeg vil gerne have hjælp… det skal siges det stoppede inden det nåede til sex og kys .. han var jo lidt sådsn hjemme hos mig men … min psykolog og jeg : har stået på et par år ... det begyndte langsomt.. vi aftalte at når jeg.. havde svært ved komme skulle jeg skrive det....så kunne han komme hjem til mig... og så passede han på mig... efter nogle måneder .. et halvt år .. begyndte han at holde om mig.. sige.. hey... det skal nok gå... og holdte min hånd og nussede den.... hver gang jeg græd eller gik i panik.. om det var over besked ringede han.. han fik mig ned .. sagde rolig rolig rolig ... nu kommer jeg og så snakker vi om det.. uanset hvad klokken var... eller er.. for sådan er han stadig..... og et halvt år efter .. gik det stadig sådan... og så blev det til.. små kys ved en fejl.. fx at vi så på hinanden længe og .. jeg kom til at ham kys .. eller omvendt... fx når han kom ind af døren.. sagde han hej og kom og gav et kys... og så.. blev det til at han kaldte mig søde og skat og.... prinsesse og ... min engel. Og så... ... begyndte han at invitere mig ud eller gå i biografen eller .. tage ud og se et sted eller .... køre en dejlig tur ned til stranden... hvor vi gik og holdte i hånd.. vi snakkede jo altid som at han var min psykolog ... skrev dagligt , godmorgen, godnat.. og hvordan dagen var og er...og var her for hinanden .... så.. han kendte min yndlings farve, frugt, mad og alt det her .... og han... jamen .. så...begyndte han at du ved .... sove hos mig .. og det skal siges jeg .... sov ved ham .. men i tøj... og så... et lille godnat kys.. sådan var det også et år .. hvor alt det skete her og.. så blev det til... .. og så begyndte det at være i kun undertøj .. og at holde om hinanden inde i sengen... se hinanden i øjnene .. kysse .... snakke om dagen og .. grine og være meget sådan .. du ved ... nej skat jeg synes du har været dejlig i dag.. hvor han sagde .. du har mest og sådan ... eller flette fingre .. imens man ser i øjnene og kysser .... eller nusser min ryg .. eller håret... og sover sådan ... eller at han fx hvis han vågnede gav mig lille små kys.... og så ... fx når jeg skulle i bad.. jamen så kunne det være han tog, bh,en af mig .. efter et halvt år mere ... eller .... masserede mig ... eller sådan... sov flere dage sammen... og så.. en dag havde vi en romantisk aften.. hjemme.. og det endte med at vi kyssedede meget og .... så hinanden meget i øjnene og .. han tog mig med ind i sengen.... ... fordi det var sådan der er varmt og han sagde .. må jeg.. og har du lyst til... og .. han tog mig så med ind i sengen og vi havde stille og rolig sex.... sådan se meget i øjnene og kysse og ... ... nusse og .. godt forspil hvor vi koncentrerede os meget om hinanden ... og det var rigtig dejligt .. følte mig tryg i at stønne og... bagefter vi kunne snakke om .. jeg synes du var dejlig og .. han synes det var dejligt .... og ... vi sover næsten sammen hver dag.. jeg stoppede hos ham som psykolog ..Forid jeg godt ved det lidt forkert men... jeg er så forelsket. Jeg er SÅ SÅ nyforelsket som aldrig før.. vi har tit sex... og alligvele når jeg græder så passer han sådan på mig ... om det så er NAT.. så vågner han.. tænder enten lyset og kommer og sætter sig og holder meget om mig og nusser .. eller lader det slukke og for mig talt til ro, nusset mig til ro.. til jeg falder i søvn i hans arme.. der er nu gået 4 år .... jeg... jeg er så forelsket han kommer nogle gange med blomster .... og .. små sedler .... romantiske breve op... så ligger han og nusser mit hår ... og vækker mig lige så stille og siger ... skat... du er godt nok træt hva.... du skal til at op... du skal snart på arbejde .... og små kys og når jeg så vågner så bruger vi lidt tid på.. måske har vi sex eller måske holder meget om hinanden ... snakker lidt om... hvad der skal ske .. hvad glæder vi os til... og sådan om aftenen kan vi ligge os.. se film eller ... nusse .... gå en tur Og jeg har meget lys til ham… nogle gange .. har jeg snakket med mim veninde om det… hvordan han kan finde på at skubbe mig på sengen … at han knepper mig stille og rolig … jeg er meget forelsket.. det med han ….. jo er min psykolog .. eller ikke mere men det startede han med … men at han tager bh,en af mig eller trække mine trusser af .. den måde han ser mig i øjnene på når vibhar sex eller imens han knepper mig… de der blikke … og … at vi kan kysse og have sex hvor han er rigtig blid og dejlig romantisk og stadig lidt hårdt… på en .. dejlig måde … jeg bliver så forelsket… men jeg går ikke hos ham mere … vi er ikke kærester … jeg er så vild med ham og vi sover sammen nærmest hver dag min veninde siger “ i lyder som to nyforelskede par som tit har sex og er meget vilde med hinanden … og jeg siger altid til hende vi er bare venner ..men jeg kan ikke lade vær smile ….

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Vi er ikke sikre på hvad du ønsker vores rådgivning til, ud fra den historie du nu har fortalt. Det kan være at jeres relation har givet dig mange nye tanker og spørgsmål, som du gerne vil drøfte med nogen. Men du har ikke stillet os et spørgsmål vi kan tage fat i, med vores rådgivning. Så hér er bare et par tanker vi gjorde os, om det du fortæller:
Det lyder rigtig godt, at I har stoppet psykologsamtalerne, for det strider imod hans professionelle ansvar for dig, som hans klient, hvis han har et kærlighedsforhold eller seksuelt forhold til dig, samtidigt. Hvis du overvejer, hvad jeres relation er blevet til, så er det nok jer to, som skal tale om hvad I er for hinanden. Du kan bl.a. overveje hvad han betyder for dig, og hvad du ønsker dig at jeres relation skal være. I kunne eventuelt begge to fortælle på skift, hvad jeres relation betyder for jer, og hvad I gerne vil sammen.
Det lyder som om, at I har fået stor betydning for hinandens liv, så derfor er det nok godt for jer, at få talt om hvad der nu skal ske, siden I ikke længere er psykolog og klient, for hinanden.
Du er velkommen til at stille os nogle spørgsmål, hvis du har brug for at tale videre om det.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109