Spørgsmål:
Hej Jeg er en pige på 16 og har en bd på 4, jeg har en kæreste. Og har vært til de der pikke på 15-17 cm men min kæreste pik er ikke den største, måske 11 cm eller sårn noget og er bange for at hvis vi boller om så overhovedet han kan mærke det. Fordi jeg har også en pink vibrator, som jeg også nogle gange stikker op men håber i kan hjælpe

Svar:
Hej med dig, og tak for dit spørgsmål!
Skeden er elastisk og udvider sig, når man bliver tændt og trækker sig sammen igen. Den er typisk 8-10 cm dyb, men bliver længere, når man er ophidset. Derfor bliver man ikke ”slap”, som nogle tror, at have vaginalsex. Så du behøver sikkert ikke, være bekymret, fordi du har været sammen med nogen som er større.
Hvis du nu alligevel oplever, at det bliver et problem, så kan du prøve, at lave knibeøvelser. Det er hvor man spænder op, og ligesom ”lukker for” endetarmsåbningens og skedeåbningen i et par sekunder af gangen. Det kan hjælpe med en følelse af kontrol over musklerne i og omkring skeden.
Vi håber, at du kunne bruge svaret.
De bedste hilsner
Sexlinien XX11