Spørgsmål:
Hvorfor bliver jeg altid så liderlig og får meget mere rejsning ved at se mænd der er sammen med mænd. Jeg har prøvet at være sammen med mit eget køn op til flere gange men jeg er også til kvinder men min udløsning er bare stærkere med mit eget køn og jeg lider ikke af berøringsangst over for mit eget køn

Svar:
Hej med dig
Spændende at du udforsker din seksualitet. Det er helt normalt, at forskellige mennesker og køn påvirker måden, vi har sex på, og den nydelse vi får ud af det – og glæden for et køn, behøver bestemt ikke udelukke glæden for et andet. Du kan eventuelt læse mere om seksualitet på vores emnesider her.
Vi er lidt usikre på, hvad det er, du har brug for rådgivning om. Men hvis du har flere spørgsmål, er du meget velkommen til at skriver herind på chatten eller ringe til os på tlf. 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Venlig hilsen, Sexlinien XX131