Spørgsmål:
Hej jeg en ung dreng på 18 som har en kink som jeg vil prøve med min kæreste men føler måske det for mærkeligt? Jeg kan meget godt lide at blive bollet altså få noget op i min endetarm men er bange for hun synes det ville være for mærkeligt. Så i det hele er hvordan skal jeg spørgere min kæreste om hun vil kneppe mig med en strapon dildo

Svar:
Hej,
Tak for din henvendelse.
Det lyder som om at du har fundet ud af, at analsex føles dejligt for dig, og at du godt kunne tænke dig at inddrage din søde kæreste i denne nydelse. Det er ikke sikkert, at hun har lyst til at bruge en strap-on dildo, men omvendt kan det også være, at hun har ventet på, at du giver hende lov til at udforske det område nærmere. Vi har alle forskellige lyster – og de kan stikke i alle retninger. Nogen tænder på sexlegetøj eller rollespil, mens andre er er til berøring eller til samleje i skeden eller endetarmen. Desværre kan vi mennesker ikke tankelæse. Så den eneste måde vi kan kende til hinandens lyster, er ved at italesætte dem. Derfor er kommunikation virkelig vigtigt i et intimt forhold, især hvis man gerne vil have afprøvet nogle nye ting.
Man kan også have analsex på flere måder. Så i stedet for kun at introducere idéen om en strap-on dildo til hende, kan du også tale med hende om muligheden for at stikke en finger op i endetarmsåbningen og slik eller tryk omkring dit anus. Vi henviser også til at du kan læse mere om analsex her:Analsex | Hvordan gør man? Læs mere her
Vi tænker derfor at det måske kunne være en fin idé, at spørge din kæreste ind til hvad nydelse er for jer begge? Så både du, og måske hende kan åbne op omkring jeres lyster og nydelser. Hertil hvile i, at kinks er helt naturlige, og at de kan være dejlige at dele med sin kæreste.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive herind igen. Du kan også ringe på +45 70202266 eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
De bedste hilsener Sexlinien